Skip to main content
  • USŁUGA BLIK, Przelew na telefon

    USŁUGA BLIK, Przelew na telefon

    Bank Spółdzielczy w Zaleszanach,  informuje o wprowadzeniu usługi Przelew na telefon Blik.

     

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • Są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Zaleszanach.
    • Posiadają urządzenie (telefon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Zaleszany EBO Mobile Pro

    Dzięki usłudze BLIK, Przelew na telefon.

    Przelew na numer telefonu.
    Nie musisz podawać numeru rachunku.
    Przelew w czasie rzeczywistym

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do EBO RWD (bankowość internetowa) .

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK/ Przelew na telefon.

     

    domyślny

    maksymalny

    Limit jednorazowy

    500 zł

    10.000 zł

    Limit dzienny

    500 zł

    10.000 zł

    Limit miesięczny

    500 zł

    10.000 zł

    Limit przelew na telefon jednorazowy

    500 zł 1000 zł

    Limit przelew na telefon dzienny

    500 zł 1000 zł

    Limit przelew na telefon miesięczny

    500 zł 1000 zł

    Jak aktywować BLIKA? Instrukcja aktywacji

    1. 
    Na głównym ekranie aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia.
    2. 
    Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę.
    3. 
    Następnie należy zapoznać się z Regulaminem oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem.
    4. 
    W kolejnym kroku należy podać 6 cyfrowy kod PIN, którym logujesz się do aplikacji mobilnej.
    5. 
    Po podaniu poprawnego kodu PIN, usługa BLIK zostanie aktywowana.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu:

    1. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    2. Podaj kwotę transakcji
    3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro
    4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.

    Dokonać Przelewu na telefon Blik: instrukcja

    Rozliczaj się ze znajomymi natychmiast, w niedzielę i święta i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.

     

     

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Zaleszany EBO Mobile Pro przez wiadomości, komunikatory
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Zaleszany EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem EBO RWD lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

    Centrala

    Plac Kościuszki 1
    37-415 Zaleszany
    15 845 07 16

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia - Centrala w Zaleszanach:
    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00

    Telefon - kredyty, rachunki, lokaty:
    klient biznesowy: 15 845 07 16
    klient indywidualny: 15 845 07 16

    bankowość elektroniczna : 504 164 448, 15 845 07 16

    Odział w Radomyślu n / Sanem

    ul. Rynek Duży 9
    37-455 Radomysl nad Sanem
    15 845 43 09

    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00

    Oddział Tarnobrzeg

    ul. Szeroka 24
    39-400 Tarnobrzeg

    Poniedziałek - piątek  8:00 - 16:00, kasa czynna: 8:00 - 16:00

    Telefon : (+48) 15 822 98 20
    Dyrektor Oddziału : +48 15 82 29 824
    Wspomaganie sprzedaży : +48 15 82 29 829
    Obsługa Klienta Indywidualnego  :+48 15 82 29 827, +48 15 82 29 828, 507 654 429
    Obsluga Klienta Biznesowego oraz Instytucji : +48 15 82 29 830 lub 509 966 754

    Filia Grębów

    ul. Rynek 3
    39-410 Grębów
    15 811 22 02

    Poniedziałek - piątek  7:30 - 15:30, kasa czynna: 7:30 - 15:00